פיתוח עסקי והגדלת היקף מכירות ע״י המשתמש

איך תהפוך את העסק שלך מנסתר לגלוי?
משוך יותר מבקרים ממירים ונצח את המתחרים שלך. מעבר לקידום אתרים

 

קידום במנועי חיפוש ובגוגל בפרט (אס-סי-או) הוא אחד משיעורי הצמיחה האסטרטגיים ביותר שהעסק יכול לנצל כדי לצמוח ולפרסם עסק באמצעות בחירת האסטרטגייה הנכונה לרכישת לקוחות חדשים.

רבים מכירים את הסוגים השונים של מסגרות גידול כגון AARRR (רכישה, הפעלה, שמירה, הפניה, הכנסות). רכישת לקוחות חדשים היא המקום שבו הכל מתחיל. הכל מתחיל על-ידי היכרות עם השירותים והמוצרים שלך, בעל העסק על-ידי ניתוח המבקרים שלך ביישום או באתר שלך. סיירטש שלוש דבליו בעשור האחרון מובילה להצלחה של חברות תעבורה רלוונטית באמצעות חיפושים של גוגל וניתוח עומק של אתרים מתחרים מובילים – אך כיצד תוכל להשיג יותר משתמשים באופן אסטרטגי עבור יישומים למובייל?

בדיוק כפי ש- SEO היא שיטה חיונית להשגת ביקורים רלוונטיים באתרי אינטרנט ורכישת לקוחות, רכישת משתמשים (UA) היא השיטה היעילה ביותר להשגת משתמשי יישומים ממוקדים.

רכישת משתמשים שפותחה ונוצלה היטב היא אסטרטגיה חיונית כדי להשיג בסיס משתמש יישומים מוגדל. ללא אסטרטגיה ספציפית, נותר רק לנחש היכן וממה עושים המתחרים את עושרם ולפספס הזדמנויות חיוניות להמרת משתמשים ללקוחות עם קמפיינים ממוטבים ומתוכננים היטב.

במאמר בלוג זה, נסתכל טוב על החשיבות של רכישת משתמשים ועל האופן שבו תוכל להפיק את המרב מאסטרטגיית ה-UA שלך.

מהי “רכישת משתמשים?”

בהגדרה, רכישת משתמשים (הידועה גם כ-UA) היא שיטה של השגת משתמשים חדשים של יישומים ופלטפורמות. עבור מכשירים ניידים, רכישת משתמשים היא אסטרטגיה משותפת ליצירת התקנות יישומים רבות יותר, בדרך כלל היא מושגת באמצעות פרסומות ועסקאות קידום מכירות

מדוע ה-UA כל כך חשוב?

אחת ממטרות הליבה החיוניות של הטמעת והתקנת יישומים ניידים היא משיכת משתמשים חדשים והשגת קהל יעד שלא כ״כ משתמש במחשבים ניידים או שולחניים (סקרים גילו שמדובר ב 60% בין הגילאים 18 עד 50): בשל סיבה מדויקת זו, מפרסמים בעולם הדיגיטלי של יישומים מחייבים אסטרטגיות יעילות לרכישת משתמשים כדי שהיישומים שלהם יוכלו לשגשג.

הכלי העיקרי לאיתור והמרה של משתמשי יישומים חדשים הוא לא פחות מאשר רכישת משתמשים. אין ספק שאסטרטגיית רכישה מוצלחת ויעילה של משתמשים עלולה להוביל לזינוק בהורדות של יישומים, דבר שיוביל באופן אופטימלי לדירוג של חנות היישומים (למספר ההתקנות של יישום יש השפעה רבה על האלגוריתם בחנות היישומים).

אסטרטגיית UA יעילה היא אבן יסוד חשובה בהתקנות אורגניות, המתבצעות ללא השפעה על מודעות או כל סוג אחר של מאמצי שיווק.

 

כיצד ניתן להפיק את המרב מאסטרטגיית ה-UA שלי?

שיווק דיגיטלי באמצעות ערוצי מדיה (מדיה בתשלום) הוא שיטה להצגת מודעות של משתמשי מדיה לתמריץ תגובה של משתמש מעוניין ולהנעת תגובה מיידית – כגון פנייה למשתמשים לצורך התקנת יישום מסוים. דוגמה לשיווק מקוון בתשלום: מדיה חברתית התאמת מודעות וכרזות ממוקדות העונות על ״אירוע חיים״ כגון קניית רכב ובהצגת התכנים המתאימים למשוך לקוחות חדשים.

להלן האסטרטגיה המשותפת שמתבצעת ביסודה במהלך כל מסע פרסום בין יישומים: למשווקים יש הסתמכות רבה מצד מפתחי יישומים לפרסם את הפרסומות שלהם בתבניות שונות כגון סרטי וידאו, קובצי GIFs, מודעות מקומיות או כרזות המתפרסות על-פני חנויות יישומים ופלטפורמות אחרות. משתמשים עשויים לראות פרסום יישומים, אולי למצוא עניין, להשתתף ולהוריד את היישום. זוהי שיטה יעילה להורדת יישומים שאינן מגיעות מתוצאות אורגניות.

מדוע רכישת קליקים חיונית לך בעל העסק לצמיחה? התקנות של האפליקציות שאינן מבוססות על אורגני, המבוצעות על-ידי שיווק ביצועים וספקי שירות (DSPs) מבקשים להסביר זאת, הן ערבויות חיוניות שיכולות להוסיף באופן משמעותי לאיכות היישום. בנוסף, משתמשים באיכות גבוהה הם מוצרים של רכישת משתמשים בתשלום, ואלה שיושגו אירועים נוספים בתוך היישום עשויים לייצר רווח רב יותר.

עצם העניין הוא שרכישת משתמשים יכולה לשפר במידה רבה לא רק את כמות תעבורת המשתמשים של היישום, אך גם את האיכות כולה.

 

כיצד סיירטש שלוש דבליו יכולים לסייע לעסק שלך לצמוח?

ביקורת של SEO – אנו נבדוק את השוק כדי לברר מה הסיכויים שלך רוצים ומה גורם ללקוחות מיועדים ליצור קשר עם אתר האינטרנט שלך/לקנות/להזמין ממנו. רמז: זו אינה הדרך שבה אתה רואה את העסק שלך בעולם האמיתי. זוהי טעות אסטרטגית ידועה בשיווק דיגיטלי.

פעולת המדיה הדיגיטלית – כעת יש בידינו את בסיס הפירמידה, בהתאם לתקציב ולציר הזמן שלך, בוא נתחיל  להזרים תנועה לאתר שלך באמצעות:

  • אדוורדס ופרסום בתשלום נוסף
  • פורטלי קניות
  • גוגל מפות
  • קידום אורגנית
  • שיווק אנכי
  • מכירות באמזון
  • מדיה חברתית: פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר
  • זיהוי קולי: סירי, גוגל אסיסטנס ואלכסה
  • מדיה עשירה: יוטיוב, תיקטוק
  • תיקון המרת אתר אינטרנט – משתמשים שנשלח שווים כקליפת השום אם אתר האינטרנט שלך אינו יכול להמיר את המשתמשים ללקוחות
  • מנתחים דוחות ומתחילים מחדש – בכל חודש עלינו לנתח את הדוחות ולתכנן מחדש אסטרטגיות חדשות. המתחרים שלך לא ישבו בשקט כשהם רואים שהם מאבדים תעבורה ומכירות לנער עלום השם בשכונה!

 

 

User Acquisition (UA) Growth – Helping beyond SEO

מוכן להתחיל?

News & Blog

Read our latest news

The SEO field changes daily. Keep track of it all with us.

 

חברות שעובדות איתנו